Dette hold kan kun tilmeldes efter aftale med træner / betyrelse pga venteliste
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Juniormedlemsskab med holdtræn | 3
Betalingsplan
Halvårligt
Kort beskrivelse
Juniormedlemsskab - med holdtræning. Dette kan kun tilmeldes efter aftale med træner eller bestyrelse. Med denne betaling melder du dig ikke bare ind i Roskilde Klatreklub - du bliver også en del af et fællesskab. I ROKK respekterer vi hinanden: Vi hilser på folk, taler pænt til hinanden og alle hjælper alle med at klatre! Man tager del i et kollektivt ansvar for sikkerhed og for at der er rart at være i klubben. Det er vores mål at der altid er en positiv og imødekommende atmosfære. Humor og hjælp med at holde orden er altid velkomment. Dit medlemskort finder du i KlubModul app''''''''''''''''''''''''''''''''en som fås til Android og iPhone. Du kan melde dig selv ud via menuen Mine tilmeldinger øverst til højre på forsiden.
560 (700) kr.